Monday, March 16, 2009

@HepY BirTHDaY To Me@

"Kek Pemberian Ecah Cute"=)

Pada 11Mac2009 mengikut kalendar Masihi,genaplah usiaku 22tahun. Erm bile usia meningkat ni aku perlulah lebih matang dalam segala hal. Tapi perangai kebudak2an aku still xleh dibuang kot hehe..
Aku berdoa semoga dgn pertambahan usiaku ini aku akan sentiasa berada di bawah rahmat&kasih sayang Illahi. Aku jugak nk ucapkan bebanyak terima kasih kt kwn2 yg memperingati n wish birthday aku..terharu rasenye huhu, moga Allah merahmati kalian


2 comments:

sun mei cool March 18, 2009 at 8:13 PM  

epi bezdey 2 u
semoge panjang umur yeee

Anonymous March 19, 2009 at 3:11 AM  

salam...
happy belated birthday...
semoga dipanjangkan umur, dmurahkan rezeki, dmatangkan fikiran n berjaya d dunia n akhirat...
amin...

Followers

Blog Archive

FEEDJIT Live Traffic Feed

  © Blogger template 'Personal Blog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP